Reglementări privind magazinele online

REGULAMENT PRIVIND WEB-UL

DAS COMPANY

Aceşti Termeni şi Condiţii stabilesc reguli generale pentru încheierea şi executarea acordurilor de vânzare la distanţă între Clienţi şi Vânzător prin intermediul Magazinului Online www.dascompany.com (în continuare: ,Shop

DISPOZIȚII GENERALE

  1. CONTACT CU VÂNZĂTORUL

    Contactul cu Vânzătorul este posibil prin:

      1. e-mail tradițional la: Das Company Sp. z o.o.; ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia;

      2. e-mail la: biuro@dascompany.com;

      3. numărul de telefon: +48 32 50 65 880;

      4. formularul de contact disponibil pe site-ul magazinului;

      5. chat disponibil pe site-ul magazinului.

  2. DEFINIȚII

    1. Termenii din Regulamentul de procedură înseamnă:

      1. Zile lucrătoareDe luni până vineri, cu excepția sărbătorilor publice;

      2. Client

      3. Codul civilLegea din 23 aprilie 1964. Codul civil (Journal of Laws 1964 No. 16 pct. 93 cu modificările ulterioare);

      4. Cont de utilizatorServiciul furnizat clientului prin mijloace electronice, constând în atribuirea către Client a unui spaţiu separat în cadrul Magazinului Online, prin care Clientul poate desfăşura activităţi specifice în cadrul Magazinului, inclusiv prin transmiterea ordinelor şi în urma statutului acestora în conformitate cu Termenii şi Condiţiile;

      5. ConsumatorulUn consumator în sensul articolului 22 alineatul (1) din Codul civil sau un antreprenor care exercită drepturile consumatorului. Cu excepția cazului în care se prevede altfel în mod expres, dispozițiile Regulamentului de procedură privind consumatorul se referă și la întreprinzătorul care exercită drepturile consumatorului (astfel cum sunt definite mai jos);

      6. Expert produs Serviciul furnizat clientului prin mijloace electronice, constând în punerea la dispoziția Clientului a unui instrument prin care clientul creează independent bunuri de dimensiuni, materiale și alte elemente interesante prezentate în conținutul creatorului pentru a crea bunurile finale, care pot face obiectul ordinului;

      7. NewsletterServiciul furnizat de vânzător prin mijloace electronice, în conformitate cu regulamentul de procedură;

      8. Politica de confidențialitate

      9. Antreprenor care exercită drepturile consumatorului - o persoană fizică care este un Client care include un acord de vânzare direct legat de activitatea sa comercială, în cazul în care rezultă din conţinutul respectivului Acord de vânzare că acesta nu este de natură profesională pentru acea persoană, care rezultă în special din obiectul activităţii sale comerciale, pusă la dispoziţie pe baza Registrului central şi a Informaţiei privind activitatea economică, care se bucură de drepturile consumatorilor în temeiul Codului civil şi al Legii privind drepturile consumatorilor;

      10. Antreprenor- Îmi pare rău. Client de afaceri în sensul articolului 43 alineatul (1) din Codul civil, care desfășoară activități economice sau profesionale în nume propriu și desfășoară activități juridice direct legate de activitățile sale economice sau profesionale, cu excepția Antreprenorului care exercită drepturile consumatorului;

      11. ReglementăriPrezentul regulament;

      12. Regulamentul- Îmi pare rău. Regulamentul (UE) 2019/1150 al Parlamentului European și al Consiliului din 20 iunie 2019 privind promovarea justiției și transparenței pentru utilizatorii de întreprinderi care utilizează servicii de intermediere online,

      13. Vânzarea Das Company societate cu răspundere limitată cu sediul în Trzebini; ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia, înregistrată în Registrul Curții Naționale de către Tribunalul Districtual pentru Cracovia-Śródmieście în Cracovia XI Divizia economică a Tribunalului Național Registru: 0000451571, NIP: 6772373649, REGON: 122795114, capitalul social: 4.295.0000,00 PLN;

      14. Pagini Client și vânzător împreună;

      15. Bunuri

      16. Transportator permanent - înseamnă materialul sau instrumentul care permite clientului sau vânzătorului să stocheze informaţii adresate personal acestuia, astfel încât să permită accesul la informaţii în viitor pentru un timp suficient pentru scopurile informaţiei respective şi care permite reproducerea informaţiilor stocate într-o formă nemodificată;

      17. Acordul de vânzare/acordulUn contract de vânzare la distanță încheiat între vânzător și client;

      18. Serviciiserviciile furnizate de vânzător clienților prin mijloace electronice în sensul dispozițiilor Legii din 18 iulie 2002 privind prestarea de servicii prin mijloace electronice (Journal of Laws No 144, pct. 1204 cu modificările ulterioare);

      19. Actul privind drepturile consumatorilorRegulamentul (CE) nr.

      20. Legea privind drepturile de autor și drepturile conexe- Legea din 4 februarie 1994 privind drepturile de autor şi drepturile conexe (Jurnalul Legii din 1994 nr. 24, pct. 83, modificat);

      21. Legea privind serviciile electroniceLegea din 18 iulie 2002 privind prestarea de servicii electronice (Jurnalul Legii nr. 144, pct. 1204 cu modificările ulterioare);

      22. Condiții de garantare

      23. Condiții de utilizare

      24. OrdineO declarație a voinței clientului, care vizează în mod direct încheierea acordului de vânzare, precizând elementele sale principale.

    2. De asemenea, vânzătorul poate introduce definiţii ale altor concepte direct în conţinutul Regulamentului de procedură.

  1. CERINȚE TEHNICE, REGULI DE UTILIZARE, SECURITATE

    1. Utilizarea Magazinului Online este posibilă cu condiția ca clientul să îndeplinească următoarele cerințe tehnice minime:

      1. posesia unui dispozitiv terminal (computer sau dispozitiv mobil) cu acces la internet;

      2. accesul la e-mail activ;

      3. accesul la browserul web în ultima versiune (cu excepția cazului în care se indică altfel în paginile Magazinului);

      4. includerea de cookie-uri și Javascript în browserul web;

      5. cu un cititor de fișiere PDF.

    2. În plus, pentru a utiliza anumite Servicii, sau funcționalitatea Magazinului sau pentru a le utiliza într-un mod complet, poate fi necesar să se configurați în mod corespunzător dispozitivul și să se consimtă să acceseze serviciile de localizare în browserul web și/sau dispozitivul utilizat de Client și să se asigure browser-ului acces la aceste servicii, astfel cum se indică în magazin.

    3. Utilizarea serviciilor electronice disponibile în Magazinul Online poate reprezenta o amenințare pentru fiecare utilizator de internet, constând în posibilitatea introducerii unui software dăunător în sistemul informatic al clientului sau a obținerii și modificării datelor sale de către persoane neautorizate. Fiecare client trebuie să utilizeze măsuri tehnice adecvate pentru a reduce la minimum aceste riscuri, cum ar fi programele antivirus sau firewall-urile, pentru a evita aceste riscuri și riscuri.

    4. Vânzătorul utilizează fișiere , cookie-uri în magazin, care sunt utilizate în special pentru a asigura funcționarea corectă a site-urilor web ale magazinului sau pentru a furniza servicii. Termenii de utilizare a ,cookie-urilor și scopul utilizării lor sunt stabiliți în Politica de confidențialitate.

    5. Clientul care utilizează Magazinul Online este obligat în special să:

      1. utilizarea magazinului online în conformitate cu dispozițiile legislației în vigoare în Republica Polonă, cu dispozițiile Regulamentului de procedură, cu principiile generale ale utilizării internetului, cu principiile bunelor maniere și într-un mod care nu pune în pericol bunăstarea personală a vânzătorului, a oricărei părți terțe sau a altor drepturi și cu interesul legitim al vânzătorului;

      2. utilizarea oricărui conţinut conţinut conţinut în depozit în conformitate cu dispoziţiile legislaţiei comune, inclusiv numai pentru uz personal;

      3. nefurnizarea și netransferarea conținutului interzis prin lege, cum ar fi conținutul care promovează violența, defăimarea sau încălcarea proprietății personale și a altor drepturi ale terților;

      4. utilizarea magazinului într-un mod care să nu perturbe funcționarea acestuia, în special prin utilizarea unor programe sau dispozitive specifice.

    6. Se interzice copierea, reproducerea, modificarea, multiplicarea sau distribuirea oricărei părți din Magazinul, Serviciile sau componentele acestora, inclusiv în special fotografii, materiale video, descrieri sau alte conținuturi fără consimțământul scris prealabil al vânzătorului, cu excepția cazurilor permise în mod expres de legile și reglementările în vigoare. Vânzătorul poate lua măsuri, inclusiv prin proceduri judiciare, pentru a-și proteja interesele și părțile terțe, inclusiv utilizatorii site-urilor web ale magazinului și ale clienților.

Vanzare

  1. CONŢINUTUL CONTRACTULUI; CONDIŢII DE UTILIZARE A MĂRFURILOR

    1. W Magazinul prezintă informații despre produsele finite, care constau, printre altele, din descrierea lor, parametrii tehnici și de utilizare, precum și informații despre materialele, construcțiile și performanța componentelor, din care se formează bunurile finale cu parametrii indicați de către Client, împreună cu prețurile acestor bunuri. Informațiile menționate în teza anterioară și alte conținuturi disponibile în Magazinul Online, cu excepția cazului în care se prevede altfel, nu constituie o ofertă în sensul articolului 66 din Codul civil, ci doar o invitație de a încheia un acord de vânzare, în sensul articolului 71 din Codul civil.

    2. Bunurile disponibile în Magazinul Online sunt noi, fără defecte fizice și juridice. În mod excepțional, vânzătorul poate prezenta, de asemenea, în Magazinul Online Bunuri, altele decât cerințele privind respectarea contractului menționat la articolul 43b alineatul (2) sau (3) din lege. Pentru mărfurile menționate în teza precedentă, vânzătorul în descrierea lor informează clientul cu privire la starea lor Un client care este consumator atunci când introduce o comandă pentru mărfuri care se abate de la cerințele de conformitate cu contractul menționat la prezentul alineat acceptă în mod expres și separat lipsa unei caracteristici specifice a mărfurilor.

    3. Toate bunurile au fost comercializate legal în Polonia.

    4. Conditia pentru plasarea unei comenzi in Magazinul Online este ca Clientul are un cont de email activ (e-mail).

    5. Clientul poate comanda:

      1. direct la Magazinul Online, folosind infrastructura sa (Formularul de comandă);

      2. prin e-mail;

      3. Personal, la sediul Vendorului.

    6. Pentru a trimite Ordinul folosind formularul de comandă

    7. Comanda plasata de Client la Magazinul Online Contractul constituie o ofertă de încheiere a acordului de vânzare a mărfurilor indicat în ordin.

    8. Oferta Clientului in format electronic obliga Clientul daca adresa de e-mail furnizata de Client Vânzătorul va trimite o confirmare de acceptare pentru executarea Ordinului, care este declaratia de acceptare a ofertei clientului. La data primirii sale de către client, acordul de vânzare se încheie.

    9. După transmiterea Ordinului la adresa de e-mail indicată, un mesaj este trimis cu informații despre etapele ulterioare ale executării ordinului.

    10. După încheierea Acordului de vânzare, vânzătorul confirmă clientului de consum și întreprinzătorului care exercită drepturile consumatorului asupra termenilor și condițiilor sale, trimiţându-i pe un suport durabil la adresa de e-mail a clientului sau în scris la adresa furnizată de către Client

    11. Vânzătorul permite, de asemenea, posibilitatea de a depune comenzi în Magazinul Online folosind e-mail (e-mail). Sub rezerva unor dispoziții separate de mai jos, celelalte dispoziții ale prezentului regulament se aplică contractelor menționate în teza precedentă.

    12. Comandarea în magazinul online prin e-mail este posibilă la datele indicate pe site-ul Online Store.

    13. Pentru a transmite ordinul prin e-mail, Clientul contactează vânzătorul la adresa de e-mail indicată la punctul I(b). Regulamentul de procedură și ar trebui să indice:

      1. datele pe care vânzătorul le solicită pentru a executa ordinul, în special: numele/numele societății, forma/adresa de livrare, adresa de e-mail și numărul de telefon;

      2. denumirea produselor sau componentelor și parametrilor produselor de pe site-ul web al magazinului;

      3. numărul de mărfuri;

      4. forma aleasă de livrare

      5. forma selectată de plată

    14. Informațiile privind valoarea totală a ordonanței menționate la alineatul de mai sus sunt furnizate de vânzător după finalizarea întregii ordonanțe prin e-mail. Vânzătorul informează, de asemenea, că încheierea acordului de vânzare de către client implică obligația de a plăti pentru bunurile comandate. Acordul de vânzare se încheie.

    15. În cazul Clientului Consumator şi al Clientului Antreprenor care exercită drepturile consumatorului, Vânzătorul trimite Clientului confirmarea termenilor Ordinului de fiecare dată când Ordinul este transmis prin e-mail.

    16. Pentru a încheia acordul de vânzare, clientul menționat la punctul de mai sus (ca răspuns la confirmarea termenilor ordinului trimis de vânzător) ar trebui să trimită un e-mail la adresa de e-mail a vânzătorului în care:

      1. să accepte și să accepte conținutul contractului trimis; și

      2. aprobă conținutul Regulamentului de procedură și confirmă instrucțiunile de retragere din acordul de vânzare.

    17. Acordul de vânzare este încheiat în poloneză sau engleză, cu un conținut în conformitate cu Termenii și condițiile.

    18. În cazul Business Clients, Vânzătorul poate specifica reguli separate pentru depunerea și executarea ordinelor.

    19. Bunurile oferite de Vânzător sunt supuse regulilor și instrucțiunilor de utilizare cuprinse într-un document separat Termeni de utilizare, publicate pe site-urile web ale magazinului.

  2. PREŢURILE ŞI MODUL DE PLATĂ

    1. Prețurile bunurilor în magazin sunt date în zloturi poloneze.

    2. Prețurile prezentate în magazin includ toate ingredientele, inclusiv TVA, vamă și alte taxe.

    3. În ceea ce privește clienții de afaceri, vânzătorul poate utiliza prețuri nete. În acest caz, la prețul net, antreprenorul trebuie să adauge întotdeauna TVA la cota aplicabilă.

    4. Preţurile bunurilor prezentate în magazin nu includ costurile de livrare a Bunurilor percepute clientului în conformitate cu aceşti Termeni şi Condiţii.

    5. Clientul poate alege urmatoarele metode de plata:

      1. plăți electronice care utilizează infrastructura operatorilor de plăți externe (conform Magazinului). În cazul în care acest formular de plată este ales, executarea Ordinului va fi iniţiată după ce Clientul a primit confirmarea acceptării Ordinului şi Vendorul primeşte informaţii din sistemul agentului compensator despre plata de către Client. întrucât transportul de mărfuri către client se efectuează după încheierea ordinului;

      2. Transfer bancar în contul bancar al vânzătorului. În cazul în care se alege această formă de plată, executarea ordinului va fi inițiată după confirmarea acceptării ordinului a fost trimisă clientului și după ce fondurile au fost plătite Contului bancar al vânzătorului. Cu toate acestea, transportul de bunuri către Client se efectuează după finalizarea ordinului. În cazul acestei forme de plată, Vânzătorul poate transmite Clientului chiar înainte de efectuarea plății documentul de decontare relevant, inclusiv factura proformului sau a avansului, astfel cum se specifică în magazin;

      3. numerar pentru colectare (plata furnizorului la livrare). În cazul în care se alege această formă de plată, executarea ordinului și expedierea acestuia vor fi inițiate după ce vânzătorul a trimis Clientul confirmarea acceptării ordinului și completarea acestuia;

      4. plata în numerar sau plata cu cardul la recepție personală (plata la punctul de primire personală a vânzătorului). În cazul în care se alege această formă de plată, executarea ordinului se va efectua după ce clientul a primit confirmarea acceptării ordinului, iar mărfurile vor fi eliberate la punctul de primire personală Vendori în termenul stabilit de părți;

    6. Metodele de plată disponibile pentru Client pot depinde de metoda de livrare a mărfurilor alese de către Client, pe care vânzătorul o va informa în magazin.

    7. Vânzătorul furnizează clientului dovada de cumpărare, inclusiv mărfurile comandate pe suport de hârtie, împreună cu livrarea mărfurilor sau în format electronic, la adresa de e-mail furnizată de către Client în timpul depunerii comenzii. În cazul Clienţilor care deţin un cont în Magazinul Online, Vânzătorul poate prezenta, de asemenea, dovada achiziţiei în contul clienţilor. Clientul este de acord să primească dovada cumpărării în format electronic.

    8. Vânzătorul de pe site-ul magazinului informează clientul cu privire la data plății comenzii.

    9. În caz de neplata de catre Client în termenul limită, Vânzătorul poate solicita clientului să plătească prin stabilirea unui termen suplimentar pentru o astfel de plată și informează clientul pe un suport durabil. Informațiile privind termenul suplimentar de plată includ, de asemenea, informațiile care, după această dată, vânzătorul se vor retrage din acordul de vânzare. În cazul expirării fără succes a celui de-al doilea termen de plată, vânzătorul va trimite clientului pe un suport durabil o declarație de retragere din contract în temeiul articolului 491 din Codul civil. Derogarea de la acord este echivalentă cu anularea și nerespectarea contractului.

    10. Având în vedere prețurile produselor enumerate în magazin, care sunt declarate de vânzător ca fiind reduse, vânzătorul indică prețul cel mai scăzut anterior al mărfurilor utilizate în ultimele 30 de zile înainte de aplicarea reducerii prețului mărfurilor.

  1. APROBAREA CONTRACTULUI

    1. Furnizarea de bunuri nu este limitată din punct de vedere teritorial. În funcţie de locul de livrare, pot fi disponibile diferite forme şi costuri de livrare, conform informaţiilor din Magazinul Online.

    2. Livrarea se efectuează în formularul ales de Client și la adresa indicată de Client în timpul depunerii ordinului.

    3. Vânzătorul oferă Clientului posibilitatea de a alege următoarele forme de livrare:

      1. livrarea prin curier;

      2. primirea personală de la punctul de primire a Vânzătorului (desemnat de Vendor) În cazul acestui formular de livrare, Clientul este rugat să contacteze Vânzătorul înainte de plasarea comenzii.

    4. Informaţii despre numărul de zile lucrătoare necesare pentru a îndeplini Ordinul şi livrarea acestuia, precum şi suma taxelor pentru livrarea mărfurilor sunt prezentate Magazinului.

    5. Cu excepția cazului în care se prevede altfel în Magazin, datele de livrare și de livrare Contractele se bazează pe zile de lucru în conformitate cu normele stabilite în acești Termeni și Condiții.

    6. În cazul în care se prevede o perioadă diferită de punere în aplicare pentru mărfurile care fac obiectul ordonanței, se aplică cea mai lungă perioadă prevăzută pentru întregul contract.

    7. Vânzătorul poate (inclusiv ocazional sau temporar) să introducă reguli sau forme separate de aprovizionare, inclusiv, de exemplu, valoarea ordinului din care pot fi gratuite pentru client sau pentru toate formele de furnizare. Aceste informații sunt prezentate pe site-urile magazinului online.

SERVICII

  1. SERVICII

    1. Vânzătorul permite Clientului să utilizeze gratuit Servicii prin Magazinul Online, care sunt furnizate de Vânzător în jurul ceasului, 7 zile pe săptămână.

    2. Serviciul principal și funcționalitatea în Magazinul Online este de a oferi posibilitatea de a prezenta un ordin folosind formularul de comandă interactivă disponibil în Magazin. Serviciul care constă în furnizarea unui formular interactiv de comandă disponibil în Magazin este furnizat pentru o perioadă limitată de timp până când Clientul trimite Ordinul folosind acest formular (folosind formularul).

    3. Clientul magazinului are capacitatea de a naviga și de a căuta conținutul disponibil pe paginile magazinului. Acest conţinut nu constituie o ofertă în sensul dispoziţiilor Codului civil, cu excepţia cazului în care se prevede altfel în mod expres.

    4. Serviciul de navigare și căutare a conținutului este furnizat Clientului pentru o perioadă limitată de timp până când clientul închide site-ul Shop.

    5. Clientul are posibilitatea de a stabili și menține un cont în Magazinul Online.

    6. Contul contine datele furnizate de Client. De asemenea, poate conține alte informații, cum ar fi istoricul cumpărării clienților sau starea comenzii.

    7. Serviciul de păstrare a contului la Magazinul Online este disponibil după înregistrare. Înregistrarea are loc prin completarea și acceptarea unui formular de creare a contului, pus la dispoziție în Magazinul Online.

    8. Un contract de servicii de administrare a conturilor se încheie pentru o perioadă nedeterminată și se încheie atunci când clientul trimite o cerere de ștergere a contului.

    9. Clientul are posibilitatea de a crea bunurile finale de interes folosind Creatorul de Produs, prin selectarea opțiunilor de dimensiune, material și alte elemente prezentate în conținutul Creatorului de Produs.

    10. Creatorul Produsului este un instrument pus la dispozitia Clientului astfel incat acesta sa poata crea marfurile finale, care are un anumit pret si poate face obiectul Ordinului.

    11. Serviciul de punere la dispoziția Clientului a Creatorului de Produs este disponibil pentru Clienții care îl vor deschide pe Creatorul de Produs folosind adresa de Internet disponibilă într-o anumită parte a Magazinului.

    12. Contractul de prestare a Serviciului care constă în punerea la dispoziție a Creatorului de Produs este încheiat la timp și se încheie atunci când Clientul închide site-ul Magazinului cu Creatorul de Produs.

    13. De asemenea, vânzătorul permite clienților să se înregistreze sau să se logheze în Magazinul Online folosind un cont al unui astfel de Client folosind site-uri de socializare externe, cum ar fi Facebook, Google. Un client care înregistrează sau se loghează într-un Cont de la Magazinul Online folosind un cont de pe un portal extern face anumite date dintr-un cont de pe acest portal extern disponibil în Magazinul Online.

    14. Clientul este obligat să introducă în Magazinul Online, inclusiv în formularul de înregistrare Conturi doar date actuale, faptice, care nu induc în eroare și să informeze imediat cu privire la orice modificări referitoare la vânzătorii de date transmise sau să facă propriile modificări la aceste date utilizând funcționalitatea disponibilă în Cont.

    15. Pentru a finaliza corect procesul de creare a contului, Clientul poate fi, de asemenea, rugat să activeze Contul, inclusiv prin e-mail sau SMS, în conformitate cu informațiile afișate în Magazin.

    16. Același Client nu poate avea mai mult de un Cont atribuit unei adrese de e-mail.

    17. Clientul poate primi informaţii de natură comercială şi similară de la Vânzător sub formă de mesaje trimise la adresa de e-mail sau la numărul de telefon furnizat de către Client Dacă alegeți opțiunea SMS Newsletter, mesajele sunt trimise prin intermediul dispozitivelor de telecomunicații care susțin primirea mesajelor SMS către numărul de telefon furnizat de către Client.

    18. Clientul poate revoca în orice moment consimțământul de a trimite informații comerciale.

    19. Abonamentul la Newsletter este voluntar.

    20. Vă rugăm să introduceți adresa de e-mail corectă sau numărul de telefon sau să activați câmpul corespunzător din Magazinul Online în scopul de a scrie la Newsletter.

    21. Acordul de servicii Newsletter este încheiat pentru o perioadă nedeterminată și se încheie atunci când Clientul trimite o cerere pentru a elimina adresa de e-mail sau numărul de telefon de la abonament Newsletter sau dezabonați prin link-ul conținut în textul newsletter-ului.

    22. Conținutul trimis sub Newsletter nu constituie o ofertă în sensul articolului 66 din Codul civil.

    23. Clientul are posibilitatea de a trimite mesaje vânzătorului prin intermediul formularului de contact disponibil pe Magazinul Online. Contract de furnizare a unui Serviciu care constă în punerea la dispoziție a unei forme interactive care să permită clienților să fie contactați de către vânzător la timp și care este încheiat atunci când clientul trimite un mesaj folosind formularul. Formularul de contact nu constituie o comunicare online în sensul articolului 12 alineatul (1) punctul (3)a din Legea privind drepturile consumatorilor.

    24. De asemenea, clientul poate contacta vânzătorul folosind un chat interactiv disponibil la magazinul online. Serviciul de chat este furnizat Clientului pentru o perioadă limitată de timp până când conversația este finalizată folosind acest instrument sau clientul închide site-ul magazinului online.

    25. Clientul are posibilitatea de a posta în Magazinul Online de la nivelul contului său individual și declarații subiective (opinii) referitoare la mărfuri, cursul tranzacției, sau manipularea ordinului. Prin adăugarea de declarații, clientul declară că are toate drepturile la acest conținut, în special drepturile de autor.

    26. Contractul de prestare a Serviciului care constă în depunerea unui aviz de către Client în Magazinul Online se încheie la timp - data adăugării și prezentării avizului. Declarațiile ar trebui făcute într-un mod transparent și ușor de înțeles. Conţinutul declaraţiei nu trebuie să aducă atingere dispoziţiilor legale existente, inclusiv drepturilor terţilor, în special nu trebuie să fie defăimător, să denatureze proprietatea personală sau să constituie un act de concurenţă neloială.

    27. Declaraţiile enumerate sunt distribuite pe site-ul Internet Store. Prin depunerea de declarații, Clientul este de acord să utilizeze această declarație în mod gratuit și să o publice de către Vendor (licență), inclusiv, în special, păstrarea sa în memoria calculatorului, executarea publică, reproducerea și difuzarea în așa fel încât toată lumea să aibă acces la aceasta, inclusiv în special prin intermediul rețelei de internet, precum și realizarea de lucrări în sensul Legii privind drepturile de autor și drepturile conexe.

    28. Licența menționată la paragraful anterior permite vânzătorului să sublicențeze și nu este limitată teritorial.

    29. Înregistrările acestei subsecţiuni sunt potrivite pentru alte conţinuturi plasate de către Client în Magazinul Online, inclusiv în special Contul din Magazin.

    30. W Magazinele pot fi, de asemenea, prezentate ca parte a unui blog tematic pe tipul de bunuri oferite în magazin. Conținutul prezentat în blogul tematic este hobby și general, tematic, dar numai conceptual. Acestea sunt prezentate pe baza unor criterii subiective selectate de vânzător. Acestea nu trebuie tratate ca oferte, sfaturi sau recomandări.

    31. Vânzătorul are dreptul de a organiza concursuri și promoții ocazionale, ale căror condiții vor fi specificate pe site-urile magazinului de fiecare dată. Promoțiile din Magazinul Online nu fac obiectul fuziunii, cu excepția cazului în care se prevede altfel în Termeni și condiții de promovare.


  1. ÎNCHEIEREA SERVICIILOR ȘI SUSPENDAREA LOR

    1. În ceea ce privește clientul care este antreprenor, vânzătorul are dreptul de a suspenda furnizarea serviciilor, inclusiv în special desfășurarea contului, precum și încetarea contractului de servicii, inclusiv a serviciilor de administrare a conturilor și a altor servicii oferite în Magazinul Online, cu efect imediat și fără a indica motivele prin trimiterea unei declarații adecvate la adresa de e-mail, în special în cazul îndoielilor privind corectitudinea sau integralitatea datelor furnizate de un astfel de client, precum și în cazul:

      1. încălcarea Regulamentului de procedură al unui astfel de client, a legii aplicabile sau a bunelor maniere;

      2. atunci când acțiunile sau omisiunile Clientului afectează bunul nume Sellers sau afectează în alt mod vânzătorul.

    2. Vânzătorul are dreptul de a suspenda prestarea Serviciilor sau de a rezilia acordul de furnizare a Serviciilor disponibile în Magazinul Online, precum și în ceea ce privește clienții neantreprenori, în situațiile menționate la alineatul (1) de mai sus, după ce a fost solicitat fără succes să pună capăt încălcărilor cu un termen limită pentru încetarea încălcărilor.

    3. De asemenea, vânzătorul poate rezilia acordul de servicii, inclusiv, în special, serviciile de cont de depozit online cu o perioadă de preaviz de 1 lună, în următoarele cazuri:

      1. în cazul unor modificări în domeniul de aplicare al magazinului de servicii online, inclusiv în special din cauza considerentelor organizatorice, tehnologice sau tehnice, inclusiv a modificărilor cerințelor tehnice necesare pentru utilizarea magazinului online sau a serviciilor individuale, precum și a modificărilor în ceea ce privește încetarea magazinului, furnizarea serviciului, modificarea acestuia sau introducerea de noi servicii sau funcționalități, precum și a necesității de a îmbunătăți serviciile, funcționalitatea sau funcționarea magazinului online, de a preveni abuzurile și necesitatea din motive de siguranță;

      2. în cazul modificărilor aduse normelor de drept comun și interpretării/exprimării acestora;

      3. în cazul unei decizii, al unei hotărâri sau al unui alt act similar din partea instanțelor judecătorești, a organismelor sau a altor organisme care au un impact asupra dispozițiilor serviciilor furnizate sau asupra drepturilor și obligațiilor părților, precum și asupra instituirii anumitor obligații de către aceste instanțe, birouri sau alte organisme;

      4. în cazul în care contul clientului rămâne inactiv timp de cel puțin 3 ani.

    4. Cererea menționată la alineatul (2) de mai sus, precum și informațiile privind suspendarea serviciilor de prestații sau încetarea acestora pot fi trimise clientului prin mijloace electronice, inclusiv prin mesaje din magazin.

DEROGAREA, LEGĂTURA, EXAMINAREA PLÂNGERILOR ȘI A ÎNCERCĂRILOR

  1. Derogarea de la acordul de vânzare

    1. Consumatorul care a încheiat acordul de vânzare, în conformitate cu Legea privind drepturile consumatorilor, se poate retrage din acesta în termen de 14 zile, fără a da un motiv. Pentru a evita îndoielile, în sensul dispozițiilor prezentei secțiuni privind dreptul de retragere a consumatorului din acord, consumatorul este, de asemenea, înțeles ca antreprenori care exercită drepturile consumatorului.

    2. Perioada de retragere din acordul de vânzare începe din momentul în care consumatorul intră în posesia mărfurilor. Consumatorul poate renunța la acord prin depunerea unei declarații de retragere către vânzător. Declaratia poate fi facuta de catre dumneavoastra sau folosind un formular, al carui model a fost furnizat de catre vanzator pe site-ul Magazinului Online la: Forma de retragere. Este suficient să se trimită o declarație înainte de termenul limită. Vânzătorul confirmă imediat consumatorului primirea unui formular transmis prin intermediul site-ului web.

    3. În cazul retragerii din acordul de vânzare, se consideră că acesta nu a fost încheiat.

    4. În cazul în care consumatorul a făcut o declarație de retragere din acordul de vânzare înainte ca vânzătorul să-și accepte oferta, oferta încetează să mai fie obligatorie.

    5. Vânzătorul îi rambursează imediat, în termen de cel mult 14 zile de la primirea declarației de retragere a consumatorului din acordul de vânzare, toate plățile efectuate de acesta, inclusiv costurile de livrare a bunurilor către consumator. Vânzătorul poate reţine rambursarea plăţilor primite de la consumator până când primeşte bunurile înapoi sau prezintă dovada returnării mărfurilor de către consumator, oricare dintre acestea survine mai întâi, cu excepţia cazului în care vânzătorul a propus ca bunurile să fie luate de la consumator însuşi.

    6. În cazul în care consumatorul care exercită dreptul de retragere a ales o modalitate de livrare a mărfurilor, alta decât cea mai ieftină metodă de livrare obișnuită oferită de vânzător, vânzătorul nu este obligat să ramburseze consumatorului costurile suplimentare suportate de acesta.

    7. Consumatorul este obligat să returneze bunurile vânzătorului fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care s-a retras din acordul de vânzare, cu excepția cazului în care vânzătorul a propus ca el însuși să colecteze bunurile de la consumator. Este suficient să se trimită mărfurile la adresa vânzătorului înainte de expirarea termenului respectiv. Mărfurile returnate trebuie livrate sau trimise la următoarea adresă a vânzătorului: Das Company SP. z o. o., ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia.

    8. În cazul retragerii din acordul de vânzare a consumatorului, se suportă numai costurile directe de returnare a mărfurilor.

    9. În cazul în care, datorită naturii sale, mărfurile nu pot fi trimise în mod normal prin poștă, vânzătorul informează consumatorul cu privire la costurile returnării mărfurilor pe site-ul web al magazinului.

    10. Consumatorul este responsabil de reducerea valorii mărfurilor care rezultă din utilizarea acesteia într-un mod mai mare decât cel necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării mărfurilor.

    11. Vânzătorul rambursează plata utilizând aceeași metodă de plată ca și cea utilizată de consumator, cu excepția cazului în care consumatorul a convenit în mod expres asupra unei alte metode de rambursare care nu implică niciun cost pentru acesta.

  1. COMPATIBILITATEA VÂNZĂTORULUI

    1. Vânzătorul se angajează să livreze mărfurile în conformitate cu termenii acordului de vânzare, sub rezerva excepției menționate la punctul IV punctul (2) din Regulamentul de procedură.

    2. Vânzătorul este răspunzător față de Clientul sau Antreprenorul care exercită drepturile conferite consumatorului pentru nerespectarea acordului în temeiul Actului privind drepturile consumatorilor.

    3. În caz de neconformitate a mărfurilor cu contractul de vânzare către consumator sau către întreprinzătorul care exercită drepturile consumatorului, se exercită drepturile prevăzute în Actul privind drepturile consumatorilor.

    4. Consumatorul sau antreprenorul care exercită drepturile consumatorului, în cazul exercitării drepturilor sale din cauza lipsei de conformitate a mărfurilor cu acordul, pune la dispoziția vânzătorului bunurile care trebuie reparate sau schimbate. Bunurile sunt colectate pe cheltuiala vânzătorului. În cazul retragerii din acordul de vânzare a consumatorului sau a întreprinzătorului care își exercită drepturile asupra consumatorului, acesta returnează imediat bunurile vânzătorului pe cheltuiala sa.

    5. În cazul contractelor de vânzare încheiate în cadrul schimburilor comerciale cu antreprenorii, răspunderea vânzătorului în temeiul garanției pentru defectele mărfurilor este exclusă în temeiul articolului 558 alineatul (1) k.c.

    6. Vânzătorul nu este răspunzător pentru neconformitatea mărfurilor cu acordul în cazul în care consumatorul, cel târziu la data încheierii acordului, a fost informat în mod clar că caracteristica specifică a mărfurilor se abate de la cerințele de conformitate cu acordul menționat la articolul 43b alineatul (2) sau (3). Legea privind drepturile consumatorilor și a acceptat în mod explicit și separat lipsa unei caracteristici specifice a mărfurilor. Această dispoziție se aplică mutatis mutandis garanției menționate la punctul X punctul 10 din Regulamentul de procedură.

    7. Plângerile care rezultă din încălcarea drepturilor clientului garantat prin lege sau prin prezentul regulament se adresează:

      1. adresa: Das Company sp. z o.o., ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia,

      2. sau prin e-mail către: biuro@dascompany.com,

      3. prin telefon, la +48 32 50 65 880,

      4. sau prin intermediul unui formular disponibil la Magazinul Online la: https://complaints.dascompany.com/ .

    8. Pentru a lua în considerare plângerea, Clientul ar trebui să trimită sau să furnizeze bunurile publicitare, dacă este posibil prin adăugarea unei dovezi de cumpărare. Mărfurile sunt livrate sau trimise la adresa indicată la punctul 7(a) de mai sus.

    9. În termen de 14 zile de la primirea cererii care conține plângerea, vânzătorul prezintă observații cu privire la plângerea privind bunurile sau plângerea referitoare la punerea în aplicare a acordului de vânzare notificat de consumator sau de întreprinzător care exercită drepturile consumatorului.

    10. Bunurile oferite de vânzător la magazinul online sunt garantate de vânzător. Dispoziţii detaliate privind garanţia vânzătorului pot fi găsite în Termenii Garanţiei, care pot fi găsite pe site-ul magazinului.

    11. Produsele finite oferite în Magazinul Online pot fi garantate de un alt terț. În cazul în care un bun dat are garanția menționată în teza precedentă, informațiile privind existența și conținutul garanției și timpul pentru care a fost acordat se atașează în scris Bunurilor atunci când acestea sunt comunicate clientului, precum și pe site-urile web ale Magazinului Online.

  1. RELAMINAREA SERVICIILOR

    1. Clientul poate depune plângeri vânzătorului în legătură cu funcționarea Magazinului și utilizarea serviciilor sau funcționalității acestuia.

    2. Plângeri pot fi făcute:

      1. la: Das Company sp. z o.o., ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia,

      2. sau prin e-mail către: biuro@dascompany.com ,

      3. prin telefon, la +48 32 50 65 880,

      4. sau prin intermediul formularului de contact disponibil la Magazinul Online.

    3. În plângere, Clientul ar trebui să dea numele său, adresa pentru corespondență, tipul și descrierea problemei.

    4. În cazul unor deficiențe în plângere, vânzătorul va solicita clientului să îl completeze în măsura necesară în termenul specificat.

  1. INFORMAREA EXTERNĂ A RĂSPUNSULUI ŞI INQUIEREA INFORMAŢIEI

    1. Consumatorii au posibilitatea de a utiliza mijloace extrajudiciare de tratare a plângerilor și a cererilor.

    2. Consumatorii includ:

      1. are dreptul de a face apel la o instanță permanentă a consumatorilor care își desfășoară activitatea în cadrul inspecției comerțului și de a solicita soluționarea litigiului care rezultă din încheierea acordului de vânzare sau a contractului de servicii;

      2. are dreptul de a adresa inspectorului provincial al inspecției comerciale o cerere de inițiere a procedurii de mediere privind încetarea amiabilă a litigiului dintre client și vânzător;

      3. pot beneficia de asistență gratuită în soluționarea unui litigiu între Client și vânzător, utilizând, de asemenea, ajutor de stat gratuit din partea purtătorului de cuvânt sau a organizației sociale (urbane), ale cărei sarcini statutare includ protecția consumatorilor (inclusiv Federația Consumatorilor, Asociația Consumatorilor polonezi).

    3. Informații detaliate privind posibilitatea consumatorilor de a utiliza mijloace extrajudiciare de tratare a plângerilor și a căilor de atac, precum și normele de acces la aceste proceduri disponibile pentru purtătorii de cuvânt ai consumatorilor, organizațiile sociale ale căror sarcini legale includ protecția consumatorilor, Inspectoratele provinciale de inspecție a comerțului și Oficiul pentru concurență și protecția consumatorilor, inclusiv pe site-urile lor web.

    4. Consumatorul poate depune, de asemenea, o plângere prin intermediul Platformei internet a UE SOL, disponibilă la adresa: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

  1. Protecția datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale clienților sunt colectate și prelucrate de către vânzător în conformitate cu legislația aplicabilă, inclusiv cu Regulamentele (UE) 2016/679 ale Parlamentului European și ale Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) și a politicii de confidențialitate a magazinului

  1. DISPOZIȚII DEFINITIVE PRIVIND ÎNTREPRINDERILE

Sub rezerva dispozițiilor separate ale acestor Termeni și Condiții, în cazul în care Clientul este un Antreprenor, următoarele se aplică ordinelor și serviciilor:

    1. Vânzătorul nu este răspunzător pentru prejudiciile rezultate din datele incorecte sau incomplete furnizate de Antreprenor în timpul ordinelor de depunere sau în altă parte în magazin, precum și din cauza dezinformării datelor de contact sau a adresei de primire.

    2. Se presupune că persoana care primește bunurile în numele clientului care este comerciantul este persoana autorizată de acesta să efectueze livrarea și să semneze în numele său în documentul de livrare, precum și în alte operațiuni legate de acesta.

    3. Vânzătorul nu este răspunzător, în special în cazul depozitării, transportului sau utilizării mărfurilor contrare informațiilor conținute în descrierea mărfurilor, etichetelor mărfurilor sau instrucțiunilor vânzătorului.

    4. Responsabilitățile vânzătorului pentru beneficiile pierdute față de întreprinzător sunt excluse.

    5. Antreprenorii nu au nicio pretenție împotriva vânzătorilor pentru creanțele terților care decurg din utilizarea Bunurilor.

    6. Antreprenorul se angajează ca fără acordul prealabil al vânzătorului să nu folosească mărci comerciale, mărci comerciale sau alte simboluri individualizate ale vânzătorului.

    7. Răspunderea vânzătorului faţă de Antreprenor este limitată la valoarea ultimului ordin.

  1. DISPOZIȚII FINALE

    1. Acesti Termeni si Conditii sunt in permanenta disponibili pe site-ul Magazinului in asa fel incat sa poata fi achizitionat, jucat si stocat prin tiparirea sau scrierea pe mass-media in orice moment cautati continutul Magazinului Online.

    2. Cu excepția cazului în care se prevede altfel pe paginile magazinului, orice drepturi la Magazinul Online, inclusiv drepturi de autor, drepturi de proprietate intelectuală asupra numelui său, a domeniului web, a site-ului web, precum și alte conținuturi, în special formulare, logo-uri, precum și fotografii, materiale video, descrieri ale mărfurilor, aparțin vânzătorului și pot fi utilizate numai într-un mod specificat și în conformitate cu Regulamentul de procedură și cu normele de drept universal.

    3. Soluționarea eventualelor litigii între vânzător și Client, care nu este Antreprenor, este supusă instanțelor competente în conformitate cu dispozițiile relevante ale Codului de procedură civilă. Soluționarea eventualelor litigii dintre Vânzător și Client, care este Antreprenorul, este supusă instanței competente în sensul sediului Vânzătorului.

    4. Dispozițiile Codului civil, ale Legii privind serviciile electronice, ale Legii privind drepturile consumatorilor și ale altor dispoziții relevante din dreptul polonez se aplică în chestiuni care nu sunt reglementate de prezentul regulament.

    5. Vânzătorul poate modifica regulamentul de procedură în următoarele cazuri:

      1. modificări ale normelor de drept comun sau ale interpretărilor/expozițiilor acestora care afectează dispozițiile Regulamentului de procedură sau drepturile și obligațiile părților;

      2. decizia, hotărârea sau alte acte similare ale instanțelor, organismelor sau altor organisme care au un impact asupra dispozițiilor Regulamentului de procedură sau asupra drepturilor și obligațiilor părților, precum și impunerea anumitor obligații de către aceste instanțe, birouri sau alte organisme;

      3. în cazul unor modificări în domeniul de aplicare al Magazinului de Servicii Online, al ipotezelor, al funcționalității sau al organizării magazinului sau al vânzării; inclusiv în special din cauza considerentelor organizaționale, tehnologice sau tehnice, inclusiv modificări ale cerințelor tehnice necesare pentru utilizarea Magazinului Online sau a Serviciilor individuale sau a ipotezelor de afaceri, precum și modificări ale finalizării furnizării serviciului, formei sau normelor de vânzare, modificării sau introducerii unor noi cerințe Servicii sau funcționalitate sau organizare a magazinului sau vânzării;

      4. necesitatea de a îmbunătăți serviciile, funcționalitatea sau funcționarea magazinului online, pentru a preveni abuzurile sau necesitatea unor motive de siguranță;

      5. necesitatea unor modificări editoriale, inclusiv necesitatea eliminării ambiguităților sau a îndoielilor privind interpretarea conținutului Regulamentului de procedură.

    6. Orice modificare a acestor Termeni şi Condiţii va fi informată de către fiecare client prin intermediul informaţiilor de pe site-ul Magazinul Online care conţin o listă de modificări şi data intrării lor în vigoare. Clienții cu cont pot fi, de asemenea, informați cu privire la modificările aduse listei lor la adresa de e-mail indicată de aceștia. Data intrării în vigoare a modificărilor nu poate fi mai mică de 14 zile de la data publicării. În cazul în care clientul cu cont de client nu acceptă noul conținut al regulamentelor, acesta este obligat să notifice vânzătorul în termen de 14 zile de la data notificării modificării Regulamentului de procedură. Notificarea vânzătorului cu privire la lipsa de acceptare a noului conținut al regulamentului duce la rezilierea acordului privind contul.

    7. Modificările Regulamentului de procedură pot fi aduse clienților care sunt antreprenori în perioade mai scurte decât cele menționate la punctul 6 de mai sus.

    8. Vânzătorul poate posta pe site-ul magazinului conținut publicitar privind serviciile oferite, precum și bunuri și servicii terțe, sub forme utilizate pe internet. Utilizarea acestor oferte sau servicii nu face parte din magazin, iar normele lor sunt stabilite de terții relevanți.

    9. În cazul în care oricare dintre dispozițiile prezentului regulament de procedură este sau devine, în totalitate sau parțial, ineficient (de exemplu, din cauza unei modificări de drept), acest lucru nu aduce atingere eficacității celorlalte dispoziții.

    10. Dacă aceste regulamente sunt disponibile într-o versiune bilingvă sau multilingvă, în cazul diferențelor lingvistice, numai versiunea în limba poloneză a regulamentelor este obligatorie.