Condiții de garanție

Condiții de garantare

  1. Garantul este Das Company o societate cu răspundere limitată cu sediul în Trzebini; ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia, înregistrată în Registrul Curții Naționale de către Tribunalul Districtual pentru Cracovia-Śródmieście în Cracovia XI Divizia economică a Tribunalului Național Registru: 0000451571, NIP: 6772373649, REGON: 122795114, capitalul social: 42950.00 PLN (denumit în continuare: "Vânzarea).

  2. Puteţi contacta Vânzătorul prin:

    1. e-mail tradițional la: Das Company Sp. z o.o.; ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia;

    2. e-mail la: biuro@dascompany.com;

    3. numărul de telefon: +48 32 50 65 880;

    4. formularul de contact disponibil pe site-ul magazinului;

    5. .chat disponibil pe site-ul magazinului.

  3. Clientul ar trebui să raporteze defecte în cadrul garanției folosind formularul special de pe site-ul web https://complaints.dascompany.com/

  4. Vânzătorul oferă clienţilor o garanţie pentru toate bunurile vândute de el. pentru o perioadă12 lunide la data livrării mărfurilor către client și timp de 10 aniprivind disponibilitatea pieselor de schimb pentru mărfuri. Garanția este valabilă numai în Polonia.

  5. Condiţia ca vânzătorul să elimine orice neconformitate a mărfurilor cu contractul sau să înlocuiască mărfurile defecte într-o nouă, în conformitate cu dispoziţiile acestor garanţii, este ca clientul să aibă confirmarea achiziţionării mărfurilor.

  6. Pentru a-și exercita drepturile aferente garanției, Clientul ar trebui să transfere bunurile desemnate de vânzător unei societăți de transport sau curierat care va colecta bunurile defecte de la client și le va livra la sediul vânzătorului pe cheltuiala vânzătorului. Clientul ar trebui:

  • anexa la transport confirmarea de cumpărare indicată la punctul precedent;
  • pune mărfurile transferate în ambalajul original cu toate elementele și accesoriile atașate la mărfuri și conținutul tipărit al declarației de garanție trimise Vânzătorul, astfel cum este definit la punctul 3.

Nerespectarea acestor cerințe va duce la nerespectarea declarației de garanție.

  1. Vânzătorul este obligat să recunoască declarația de garanție în termen de 14 zile de la livrarea mărfurilor defecte de către Client și în același termen informează clientul cu privire la includerea sau nerecunoașterea declarației de garanție în scris sau prin e-mail.

  2. În cazul în care este inclusă o declarație de garanție, vânzătorul îl va informa pe Client, în termenul menționat la punctul precedent, cu privire la acțiunile planificate pentru eliminarea defectelor bunurilor și va indica data la care va fi efectuată reparația garanției.

  3. În cazul în care declarația de garanție nu este inclusă, Vânzătorul va informa clientul cu privire la motivul pentru care nu ia în considerare declarația de garanție și returnează clientului bunurile defecte.

  4. În cazul în care defectul mărfurilor se referă la absența unei componente a mărfurilor care ar trebui atașate în conformitate cu ordinul clientului, nu este necesar să se furnizeze mărfurile defecte menționate la punctul 6 din acești Termeni și vânzătorul:

  • în absența livrării mărfurilor de către client pe propria cheltuială, furnizează clientului elementul/bunurilor lipsă în termen de 30 de zile de la data primirii declarației de garanție acoperite;
  • în cazul livrării mărfurilor de către Client la sediul Vendor, astfel cum se prevede la punctul 6, va instala și instala elementul lipsă în Towarze numai la cererea expresă a clientului inclus în declarația de garanție.
  1. În cazul în care defectul mărfurilor este acela că mărfurile nu vor avea caracteristicile pe care vânzătorul le-a furnizat sau dacă mărfurile sau componentele sale sunt deteriorate, vânzătorul elimină deficiențele specificate pe cheltuiala sa și în propria sa capacitate în termen de 30 de zile de la primirea declarației de garanție acoperite. Vânzătorul are dreptul de a prelungi această perioadă până la maximum 60 de zile de la data primirii declarației de garanție acoperite, în special atunci când repararea necesită importul de piese de schimb din străinătate sau nu va fi disponibilă. Despre prelungirea termenului limită pentru eliminarea defectelor, Vânzătorul va informa clientul în scris sau în corespondenţa de e-mail. După îndepărtarea defectelor, Vânzătorul va livra bunurile cumpărătorului pe cont propriu și pe propria cheltuială. Produsele fixe sau enumerate pentru produsele nefalsificate devin proprietatea vânzătorului.
  2. În cazul în care defectul nu poate fi înlăturat, vânzătorul schimbă mărfurile defecte cu o copie fără defecte în termenele indicate mai sus.

  3. Această garanție se aplică numai defectelor rezultate dintr-un motiv al mărfurilor vândute și nu acoperă daunele aduse mărfurilor care rezultă din alte motive, în special dacă defectele mărfurilor rezultă din:

  • funcționarea defectuoasă a Clientului, în special în cazul în care a utilizat Bunurile în funcție de termenii de utilizare indicați de vânzător în Magazinul Online sau nu a respectat instrucțiunile anexate la mărfuri, de exemplu, depozitarea, întreținerea și orice modificări și modificări structurale efectuate de către Client;
  • dacă acestea sunt rezultatul unui consum normal al mărfurilor sau al unui depozit/transport incorect de către client;
  • daune mecanice, chimice sau termice, accidente cauzate de fenomene aleatorii, cum ar fi incendii, valuri de rețea electrică, deversări electrice, inundații, activități chimice etc.
  • modificarea, repararea, modificarea sau modificarea proprietăților mărfurilor de către client;
  • uzură și deteriorare corespunzătoare care are un efect neglijabil asupra valorii sau funcționării mărfurilor;
  • funcționare normală (de exemplu, ruginit de plasă prelată sub influența apei sau murdărirea prelatei)
  1. Elementele de cocă pot varia în culoare și au microgauri care nu afectează funcționalitatea cortului, acesta nu este un defect și, prin urmare, nu este supus înlocuirii pe baza garanțiilor.

  2. Garanţia nu acoperă uzura consumabilelor precum cauciucurile şi şuruburile.

  3. În cazul în care modificările de construcție sau reparațiile sunt efectuate în afara Serviciului Vânzătorului, declarația de astfel de reparații va duce la pierderea garanției.

  4. În cazul în care Clientul este consumator, utilizarea drepturilor care decurg din această garanție nu exclude, limitează sau suspendă drepturile conferite Clientului de către Client și în detrimentul vânzătorului pentru garanția defectelor bunurilor. Această garanție nu afectează aceste măsuri juridice de protecție. În ceea ce privește cumpărătorii care sunt antreprenori, în conformitate cu normele Seller Store, drepturile legale de garanție pentru defectele bunurilor sunt excluse.

  5. Vânzătorul nu este răspunzător față de întreprinzători pentru prejudiciile rezultate din incapacitatea de a utiliza Bunurile în reparații, în special clientul fiind Antreprenorul nu are dreptul de a solicita despăgubiri din partea vânzătorului pentru pierderea prestațiilor.

  6. Vânzătorul se poate abate de la termenul limită pentru reparații dacă există perturbări ale operațiunilor companiei sale din cauza unor circumstanțe neprevăzute la care societatea nu are nicio influență - circumstanțe sub formă de forță majoră, de exemplu grevă generală, reglementare, acțiune, restricții sau lipsă de acțiune guvernamentală, cutremur, inundații, epidemii și alte evenimente de forță elementară pe care vânzătorul nu le poate depăși și pe care nu le-a prevăzut și nu le-a putut prevedea și care sunt externe vânzătorului și activităților sale.

  7. În cazul în care, în exercitarea atribuțiilor sale, vânzătorul a furnizat clientului în locul bunurilor defecte, fără defecte sau a efectuat reparații substanțiale la mărfurile acoperite de garanție, perioada de garanție se execută din nou din momentul livrării mărfurilor fără defecte sau returnării mărfurilor reparate. În cazul în care vânzătorul a menționat doar o parte din mărfuri, perioada indicată mai sus se aplică din nou acelei părți.

  8. Perioada de garanţie se prelungește automat cu perioada de notificare şi reparaţie a mărfurilor de către vânzător. Data si reparatia confirma protocolul dupa reparatie, proprietarul Bunurilor.

  9. Utilizarea serviciilor de garanție nu este posibilă gratuit după data expirării garanției, repararea se poate face numai pentru plată. În cazul în care defectul mărfurilor nu este acoperit de această garanție, vânzătorul poate evalua separat repararea unui astfel de defect.

  10. Bunurile înainte de reparaţii trebuie curăţate de către Client.

  11. Reparația de garanție nu se aplică operațiunilor descrise în Termenii de utilizare și instrucțiunile atașate bunurilor la care clientul este obligat în propriul său drept și pe propria cheltuială ca parte a întreținerii.

  12. Dispozițiile relevante ale Codului civil se aplică aspectelor care nu sunt reglementate de prezenta cartă de garantare.

  13. Cu toate acestea, vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica dispozițiile acestei garanții, orice modificare a garanției nu se aplică retroactiv.