Condiții de garantare
Garantul este Das Company o societate cu răspundere limitată cu sediul în Trzebini; ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia, înregistrată în Registrul Curții Naționale de către Tribunalul Districtual pentru Cracovia-Śródmieście în Cracovia XI Divizia economică a Tribunalului Național Registru: 0000451571, NIP: 6772373649, REGON: 122795114, capitalul social: 42950.00 PLN (denumit în continuare: "Vânzarea).
Puteţi contacta Vânzătorul prin:
e-mail tradițional la: Das Company Sp. z o.o.; ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia;
e-mail la: biuro@dascompany.com;
numărul de telefon: +48 32 50 65 880;
formularul de contact disponibil pe site-ul magazinului;
.chat disponibil pe site-ul magazinului.
Clientul ar trebui să raporteze defecte în cadrul garanției folosind formularul special de pe site-ul web https://complaints.dascompany.com/
Vânzătorul oferă clienţilor o garanţie pentru toate bunurile vândute de el. pentru o perioadă12 lunide la data livrării mărfurilor către client și timp de 10 aniprivind disponibilitatea pieselor de schimb pentru mărfuri. Garanția este valabilă numai în Polonia.
Condiţia ca vânzătorul să elimine orice neconformitate a mărfurilor cu contractul sau să înlocuiască mărfurile defecte într-o nouă, în conformitate cu dispoziţiile acestor garanţii, este ca clientul să aibă confirmarea achiziţionării mărfurilor.
Pentru a-și exercita drepturile aferente garanției, Clientul ar trebui să transfere bunurile desemnate de vânzător unei societăți de transport sau curierat care va colecta bunurile defecte de la client și le va livra la sediul vânzătorului pe cheltuiala vânzătorului. Clientul ar trebui:
Nerespectarea acestor cerințe va duce la nerespectarea declarației de garanție.
Vânzătorul este obligat să recunoască declarația de garanție în termen de 14 zile de la livrarea mărfurilor defecte de către Client și în același termen informează clientul cu privire la includerea sau nerecunoașterea declarației de garanție în scris sau prin e-mail.
În cazul în care este inclusă o declarație de garanție, vânzătorul îl va informa pe Client, în termenul menționat la punctul precedent, cu privire la acțiunile planificate pentru eliminarea defectelor bunurilor și va indica data la care va fi efectuată reparația garanției.
În cazul în care declarația de garanție nu este inclusă, Vânzătorul va informa clientul cu privire la motivul pentru care nu ia în considerare declarația de garanție și returnează clientului bunurile defecte.
În cazul în care defectul mărfurilor se referă la absența unei componente a mărfurilor care ar trebui atașate în conformitate cu ordinul clientului, nu este necesar să se furnizeze mărfurile defecte menționate la punctul 6 din acești Termeni și vânzătorul:
În cazul în care defectul nu poate fi înlăturat, vânzătorul schimbă mărfurile defecte cu o copie fără defecte în termenele indicate mai sus.
Această garanție se aplică numai defectelor rezultate dintr-un motiv al mărfurilor vândute și nu acoperă daunele aduse mărfurilor care rezultă din alte motive, în special dacă defectele mărfurilor rezultă din:
Elementele de cocă pot varia în culoare și au microgauri care nu afectează funcționalitatea cortului, acesta nu este un defect și, prin urmare, nu este supus înlocuirii pe baza garanțiilor.
Garanţia nu acoperă uzura consumabilelor precum cauciucurile şi şuruburile.
În cazul în care modificările de construcție sau reparațiile sunt efectuate în afara Serviciului Vânzătorului, declarația de astfel de reparații va duce la pierderea garanției.
În cazul în care Clientul este consumator, utilizarea drepturilor care decurg din această garanție nu exclude, limitează sau suspendă drepturile conferite Clientului de către Client și în detrimentul vânzătorului pentru garanția defectelor bunurilor. Această garanție nu afectează aceste măsuri juridice de protecție. În ceea ce privește cumpărătorii care sunt antreprenori, în conformitate cu normele Seller Store, drepturile legale de garanție pentru defectele bunurilor sunt excluse.
Vânzătorul nu este răspunzător față de întreprinzători pentru prejudiciile rezultate din incapacitatea de a utiliza Bunurile în reparații, în special clientul fiind Antreprenorul nu are dreptul de a solicita despăgubiri din partea vânzătorului pentru pierderea prestațiilor.
Vânzătorul se poate abate de la termenul limită pentru reparații dacă există perturbări ale operațiunilor companiei sale din cauza unor circumstanțe neprevăzute la care societatea nu are nicio influență - circumstanțe sub formă de forță majoră, de exemplu grevă generală, reglementare, acțiune, restricții sau lipsă de acțiune guvernamentală, cutremur, inundații, epidemii și alte evenimente de forță elementară pe care vânzătorul nu le poate depăși și pe care nu le-a prevăzut și nu le-a putut prevedea și care sunt externe vânzătorului și activităților sale.
În cazul în care, în exercitarea atribuțiilor sale, vânzătorul a furnizat clientului în locul bunurilor defecte, fără defecte sau a efectuat reparații substanțiale la mărfurile acoperite de garanție, perioada de garanție se execută din nou din momentul livrării mărfurilor fără defecte sau returnării mărfurilor reparate. În cazul în care vânzătorul a menționat doar o parte din mărfuri, perioada indicată mai sus se aplică din nou acelei părți.
Perioada de garanţie se prelungește automat cu perioada de notificare şi reparaţie a mărfurilor de către vânzător. Data si reparatia confirma protocolul dupa reparatie, proprietarul Bunurilor.
Utilizarea serviciilor de garanție nu este posibilă gratuit după data expirării garanției, repararea se poate face numai pentru plată. În cazul în care defectul mărfurilor nu este acoperit de această garanție, vânzătorul poate evalua separat repararea unui astfel de defect.
Bunurile înainte de reparaţii trebuie curăţate de către Client.
Reparația de garanție nu se aplică operațiunilor descrise în Termenii de utilizare și instrucțiunile atașate bunurilor la care clientul este obligat în propriul său drept și pe propria cheltuială ca parte a întreținerii.
Dispozițiile relevante ale Codului civil se aplică aspectelor care nu sunt reglementate de prezenta cartă de garantare.
Cu toate acestea, vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica dispozițiile acestei garanții, orice modificare a garanției nu se aplică retroactiv.
Detalii existente privind conformitatea cu acest produs
Denumirea producătorului:
DAS COMPANY sp. z o.o.
Țara:
Polonia
Adresă:
Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia
Email:
info@dascompany.ro
Persoana responsabilă este operatorul economic din UE responsabil cu anumite obligații de conformitate.
Lucyna Natkaniec:
Przemysłowa 10
32-540 Trzebinia
lucyna.natkaniec@dascompany.com